مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 فروردین 1396 ساعت 16:452017-03-27بين الملل

پژوهش جدیدی در زمینه تاریخ زنجان صورت نگرفته است


در زمینه تاریخ زنجان با خلاء بسیار مواجه هستیم، متاسفانه پژوهش جدیدی در زمینه تاریخ زنجان صورت نگرفته است و اگر هم باشد در مقایسه با سایر استان ها بسیار کم است.

- یک پژوهشگر تاریخ گفت: در زمینه تاریخ زنجان با خلاء بسیار مواجه هستیم، متاسفانه پژوهش جدیدی در زمینه تاریخ زنجان صورت نگرفته است و اگر هم باشد در مقایسه با سایر استان ها بسیار کم است.

نسترن ریاسوند در گفت وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: در زمینه تاریخ زنجان خلاء بسیاری داریم، متاسفانه پژوهش جدیدی در این زمینه صورت نگرفته است و اگر هم باشد در مقایسه با سایر استان ها بسیار کم است.

ما منابع اصلی در اختیار داریم ولی متاسفانه جمع آوری و منبع شناسی نشده است که این امر از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

وی افزود: ما نخست در این زمینه باید منبع شناسی مدون و حرفه ای داشته باشیم و سپس بر پایه این منابع تحقیقات جدید صورت گیرد، یک امر طبیعی است که ما وقتی با چنین خلای مواجه باشیم کم کم شخصیت های تاریخی مان و تاریخ مان گم خواهد شد که چه بسا در خیلی مواقع به دلیل ضعف در این بخش شاهد از بین رفتن بسیاری از این منابع تاریخی بودیم.

ریاسوند تصریح کرد: همایش زنجان در گذر تاریخ و همایش بزرگداشت صدرالدین زنجانی دو همایش علمی و پژوهشی در زمینه شناخت و معرفی تاریخ و رجال دوران تاریخی زنج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پژوهش جدیدی در زمینه تاریخ زنجان صورت نگرفته است

پژوهش جدیدی در زمینه تاریخ زنجان صورت نگرفته است