مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 فروردین 1396 ساعت 16:352017-03-27اقتصادي

تلخی طعم خانه دار شدن در مهرگان!


ساکنین شهرک مهرگان، همچنان از مشکلات و کاستی های فراوانی رنج می برند و هرگاه که مسئولی را در شهرک خود می بینند از این مشکلات، کاستی ها و دغدغه ها می گویند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یکی از آرزوهای طبقات متوسط و رو به پایین جامعه و به ویژه جوانان کشور خانه دار شدن است، از این رو برای رسیدن به این آرزو برنامه ریزی کرده و با پس انداز و تلاش بی وقفه درصدد رسیدن به این مقصود هستند.

مسکن مهر از طرح هایی است که به عنوان بزرگ ترین بسته ساخت وساز در تاریخ کشور از آن یاد می شود، این پروژه گسترده و کشوری از سال 1386 به طور رسمی کلید خورد و در آن روزها گامی مهم برای خانه دار شدن قشر متوسط و ضعیف جامعه محسوب می شد.

این طرح با تمام مزایا و کاستی های خود از دولت نهم و دهم آغاز شد و با وجود همه انتقاداتی که متوجه آن شد در دولت یازدهم ادامه یافت به گونه ای که در دهه فجر امسال 2000 واحد مسکونی دیگر نیز در سطح استان قزوین با حضور مسئولان کشوری و استانی به بهره برداری رسید.

در حاشیه مراسم افتتاح نمادین پروژه های مسکن مهر در اواخر بهمن ماه سال گذشته، شاهد حضور ساکنین واحدهای مسکونی و اعتراض آن ها نسبت به مشکلات موجود در واحدهای تحویل داده شده بودیم که همین امر باعث شد خبرنگار خبرگزاری ایسنا، در جمع آن ها حاضر شده و پای درد و دل آن ها بنشیند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلخی طعم خانه دار شدن در مهرگان!

تلخی طعم خانه دار شدن در مهرگان!