مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 فروردین 1396 ساعت 15:352017-03-27اجتماعي

کاهش 6 درصدی جرایم خشن در کشور طی ایام نوروز


نوروز امسال یکی از امن ترین نوروزهای چند سال اخیر در کشور است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما"، مرکز فارس ، جانشین فرمانده ناجا نوروز امسال را یکی از امن ترین نوروزهای چند سال اخیر دانست و از کاهش 6 درصدی جرایم خشن در کشور طی ایام تعطیلات خبر داد.

سردار اسکندر مؤمنی در قرارگاه نوروزی پلیس فارس، گفت: در ایام تعطیلات نوروزی 500 هزار نفر از دستگاه های مختلف از جمله پلیس وظیفه ایجاد امنیت و آرامش و همچنین خدمت رسانی به مسافران نوروزی را بر عهده دارند.

جانشین فرمانده ناجا با اشاره به کاهش حدود 6 درصدی جرایم خشن در کشور طی ایام نوروز تصریح کرد: امسال یکی از امن ترین نوروزهای چند سال اخیر است و از همه دستگاه های امنیت ساز و خدمت رسان که در این ایام همه تلاش خود را به کار بسته اند، تقدیر و تشکر می کنم.

سردار مؤمنی با بیان اینکه شاخص های امنیتی در استان فارس بهبود یافته است گفت: کاهش 20 درصدی سرقت منزل، کاهش 10 درصدی سرقت خودرو و لوازم آن از دیگر توفیقات پلیس فارس در نوروز امسال است.

وی با اشاره به اینکه میزان کاهش سوانح و حوادث رانندگی در استان فارس بیشتر از میانگین کل کشور است، گفت: جان باختگان حوادث ترافیکی در استان فارس طی ایام نوروز نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش از 30 درصد کاهش داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 6 درصدی جرایم خشن در کشور طی ایام نوروز

کاهش 6 درصدی جرایم خشن در کشور طی ایام نوروز