مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 فروردین 1396 ساعت 13:352017-03-27اجتماعي

کاهش تلفات و مجروحان ناشی از تصادف در نوروز امسال


تلفات سوانح جاده ای نوروز امسال چهار درصد و شمار مصدومان پنج درصد نسبت به پارسال کاهش یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما"، مرکز فارس ، سردار مومنی جانشین فرمانده ناجا با بیان اینکه امسال دو مولفه افزایش سفرها و بارش برف و باران در کشور را داشتیم گفت: خوشبختانه در مرحله نخست سفرهای نوروزی در کشور شاهد کاهش چهار درصدی تلفات و پنج درصدی مجروحین ناشی از تصادفات بوده ایم.

وی افزود: امسال 500هزار نفر از عوامل همه دستگاه ها درکشور برای امنیت و آرامش مسافران نوروزی در حال خدمت رسانی هستند اما برای برگشت مسافران به شهرهای خود 10درصد به ظرفیت پلیس اضافه می کنیم تا مسافران با مشکل مواجه نشوند.

سردار مومنی با اشاره به کاهش 35درصدی تصادفات و تلفات جاده ای در مرحله نخست سفرهای نوروزی در فارس گفت: حدود 10میلیون تردد خودرو در ورودی و خروجی های فارس گزارش شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 15درصد افزایش سفر در فارس داشته ایم.

وی با بیان اینکه واژگونی خودرو در فارس 54درصد و بیشتر از میانگین کشور گزارش شده است گفت: این درحالیست که میانگین کشور40درصد است.

جانشین فرمانده ناجا افزود: اکنون همه راه های استان های جنوبی که بر اثر سیل مسدود بوده اند بازگشایی شده وتردد در آن ها جریان دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش تلفات و مجروحان ناشی از تصادف در نوروز امسال

کاهش تلفات و مجروحان ناشی از تصادف در نوروز امسال