مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 فروردین 1396 ساعت 12:452017-03-27اجتماعي

پایش و پایداری فعالیت‎ها با محوریت مدرسه در سال جدید


مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش گفت: سال جدید، سال پایش و پایداری فعالیت ها با محوریت مدرسه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدرضا مسیب زاده با بیان این که باید فعالیت های قرآنی را ارزیابی کنیم، اظهار کرد: در شروع سال اول دولت تدبیر و امید، فعالیت های اداره کل قرآن، عترت و نماز، ارزیابی و نقاط قوت و ضعف برنامه های مورد بررسی قرار گرفت.

مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه سال دوم، سال تثبیت فعالیت ها و مستندسازی برنامه ها بود، تصریح کرد: اساس کار اداره کل قرآن، عترت و نماز در سال سوم، تولید محتوا قرار داده شد.

وی با اشاره به اینکه امسال که 6 ماه از سال تحصیلی آن می گذرد، سال رساندن تولیدات و محتواهای تولیدی به مدارس نامگذاری شد، اضافه کرد: در راستای تحقق و تسریع در این امر، گردهمایی سراسری کارشناسان و کارشناس مسئولان سراسر کشور را راه اندازی کردیم.

مسیب زاده با بیان اینکه امسال سال پایش و پایدارسازی فعالیت ها با محوریت مدرسه است، افزود: اولین کار اداره کل قرآن، عترت و نماز در امسال حسابرسی سال 95 و سپس بررسی عملکردمان است.

مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش گفت: باید کارهایی که توسط این اداره کل انجام شده به صورت علنی اعلام کنیم و در مرحله آخر به ارزیابی فعالیت ها در استان ها بپردازیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایش و پایداری فعالیت‎ها با محوریت مدرسه در سال جدید

پایش و پایداری فعالیت‎ها با محوریت مدرسه در سال جدید