مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 فروردین 1396 ساعت 09:202017-03-27اجتماعي

فارس رتبه نخست کشور اسکان در مدارس


یک میلیون و238هزار نفر روز در در دور اول سفرهای نوروزی در مدارس فارس اسکان یافتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما"، مرکز فارس، قائم مقام ستاد اسکان نوروزی آموزش و پرورش فارس گفت: بنابراعلام وزارت آموزش و پرورش بیشترین آمار پذیرش واسکان مهمانان نوروزی در مدارس به ترتیب فراوانی به استان های فارس، اصفهان، خوزستان، خراسان رضوی و هرمزگان اختصاص یافته است.

غلامعلی حق شناس در حاشیه بازدید از مدارس محل اسکان مهمانان نوروزی افزود: وظیفه ذاتی آموزش و پرورش تعلیم و تربیت است ،گرچه آموزش و پرورش نمی تواند یک هتل خوب برای مسافرین ایجاد کند، اما تمام تلاش خود را داریم تا با تهیه امکانات مناسب ، حد اکثر رضایتمندی همکاران فرهنگی را داشته باشیم.

حق شناس گفت: به جز شیراز در 90 درصد شهرستان های استان ، هتل و اماکن اقامتی کافی و مناسب برای اسکان وجود ندارد ،لذا در اکثر مناطق فارس در ایام نوروز این مهم به عهده آموزش و پرورش است .

وی افزود: 18 هزار و 300 کلاس درس برای اسکان نوروزی در سطح استان مهیا شده که برای آماده سازی این کلاس ها هزینه زیادی شده است.

قائم مقام ستاد اسکان نوروزی آموزش وپرورش فارس همچنین گفت: تاصبح روز دوشنبه 7 فروردین ماه بیش از417هزار و 700 نفر در قالب112هزار و پانصدخانواده و در مجموع یک میلیون و 238 هزارو 800 نفر روز در مدارس و اماکن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس رتبه نخست کشور اسکان در مدارس

فارس رتبه نخست کشور اسکان در مدارس