مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 فروردین 1396 ساعت 03:502017-03-27بين الملل

بازتاب گسترده ای اقدام تحریمی ایران ضد آمریکا در رسانه های روسیه


اقدام جمهوری اسلامی ایران در تحریم 15 شرکت آمریکایی در خبرگزاری ها، شبکه های تلویزیونی و روزنامه های روسیه بازتاب گسترده و فوری داشت.

- بازتاب گسترده اقدام تحریمی ایران ضد آمریکا در رسانه های روسیه اقدام جمهوری اسلامی ایران در تحریم 15 شرکت آمریکایی در خبرگزاری ها، شبکه های تلویزیونی و روزنامه های روسیه بازتاب گسترده و فوری داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما"؛ اقدام جمهوری اسلامی ایران در تحریم 15 شرکت آمریکایی که حامی جنایات رژیم صهیونیستی هستند و در پشتیبانی از تروریسم، مشارکت در سرکوب مردم منطقه و به ویژه در بی ثبات سازی منطقه نقش دارند، در رسانه های مختلف روسیه شامل خبرگزاری ها، شبکه های تلویزیونی و روزنامه ها بازتاب گسترده و فوری پیدا کرد.

این 15 شرکت که در فهرست افراد حقیقی و حقوقی تحت تحریم جمهوری اسلامی ایران قرار گرفته اند، مستقیم و غیرمستقیم در ارتکاب جنایات رژیم صهیونیستی در فلسطین اشغالی مشارکت یا معاونت دارند، از اقدام های تروریستی این رژیم پشتیبانی کرده یا با نقض قطعنامه 2334 شورای امنیت در طرح های غیرقانونی گسترش شهرک سازی غیرقانونی فعالیت می کنند.

- خبرگزاری ایتارتاس خبرگزاری ایتارتاس با اشاره به تحریم 15 شرکت آمریکایی از سوی ایران نوشت: این تحریم ها در پاسخ به تحریم های یکجانبه واشنگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازتاب گسترده ای اقدام تحریمی ایران ضد آمریکا در رسانه های روسیه

بازتاب گسترده ای اقدام تحریمی ایران ضد آمریکا در رسانه های روسیه