مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 فروردین 1396 ساعت 18:352017-03-26اقتصادي

غرفه های متخلف از سوی راه آهن هم جریمه می شوند


غرفه های متخلف از سوی راه آهن هم جریمه می شوند.

- " ؛ علیرضا منادی معاون مسافری راه آهن تهران با بیان اینکه جرائمی با هدف جلوگیری از تکرار تخلفات برای غرفه های متخلف در نظر خواهیم گرفت تصریح کرد: ما برای غرفه های متخلف، علاوه بر جریمه های تعزیرات حکومتی، جرائمی در نظر گرفته ایم.

به دنبال گشت های مشترک تعزیرات بر نحوه خدمات رسانی غرفه های موجود در ایستگاه راه آهن تهران ، معاون مسافری راه آهن تهران گفت: قبل از شروع پیک مسافرت های نوروزی، نسبت به نوسازی غرفه ها، بازدیدهای مستمر غرفه ها از نظر بهداشتی و نیاز مسافران نظارت شد و روز به روز در جهت بهبودی غرفه ها و خدمات رسانی بهتر به مسافران درحال گام برداشتن هستیم.

علیرضا منادی افزود: نظارت هایمان را افزایش خواهیم داد و جرائمی را هم برای غرفه های متخلف در نظر خواهیم گرفت که تخلفات تکرار نشود.

منادی با اشاره به اینکه غرفه ها در اختیار بهره بردارانی است که در مزایده برنده شده اند، افزود: ما به شکایت مسافران از غرفه های متخلف رسیدگی می کنیم.

وی تأکید کرد: باید نظارت هایمان را افزایش بدهیم تا مردم راضی باشند.

بنابر گزارش روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران؛سخنگوی اداره کل تعزیرات حکومتی استان تهران نیز گفته است : مسئولان اگر مانند راه آهن، دست به دست ما بدهند و به کمک بیایند می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غرفه های متخلف از سوی راه آهن هم جریمه می شوند

غرفه های متخلف از سوی راه آهن هم جریمه می شوند