مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 فروردین 1396 ساعت 16:402017-03-26اجتماعي

بالغ بر 122 هزار مسافر در سبزوار اسکان داده شده اند


رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سبزوار با بیان اینکه 122 هزار و 296 مسافر و زائر در این شهرستان اسکان داده شدند، اظهار کرد: این تعداد مسافر و زائر در دو هتل، - دو میهمانپذیر، 40 مدرسه، سه کمپ، سه زائرسرا، هفت بقعه متبرکه و تعدادی حسینیه اسکان یافتند.

محمودرضا سلیمانی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، با بیان این مطلب اظهار کرد: ظرفیت استقبال و اسکان 14 هزار زائر و مسافر ایام نوروز به صورت روزانه در مناطق اقامتی، مدارس و بقاع متبرکه این شهرستان فراهم است.

همچنین از 25 اسفند ماه تاکنون 202 هزار و 358 مسافر و زائر از آثار تاریخی و فرهنگی، 6 جاذبه طبیعی و 46 جاذبه دست ساز (المان ها و صنایع دستی) این شهرستان دیدن کردند.

وی افزود: این بازدیدها از آثار تاریخی آرامگاه اسرار و کاشفی، مسجد جامع و پامنار، مصلای تاریخی، موزه ها و مناره خسروجرد و جاذبه های طبیعی آبشارهای زعفرانیه، بفره و مناطق کویری و آلمان های دست ساز بود.

سلیمانی خاطرنشان کرد: پنج پایگاه اطلاع رسانی در مسیر مسافران و زائران استقرار یافته است تا زمینه آشنایی و جذب مسافران و زائران به جاذبه های گردشگری و تاریخی سبزوار فراهم شود.

رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سبزوار تصریح کرد: یش از یک میلیون روزنامه، نقشه و بروشور برای معرفی جاذبه های های گردشگری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بالغ بر 122 هزار مسافر در سبزوار اسکان داده شده اند

بالغ بر 122 هزار مسافر در سبزوار اسکان داده شده اند