مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 فروردین 1396 ساعت 14:352017-03-26سياسي

اعزام 250دانش آموز بویراحمدی به مناطق عملیاتی جنوب کشور


250 نفر از دانش آموزان شهرستان بویراحمد به مناطق عملیاتی جنوب کشوراعزام شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا وسیما" مرکز کهگیلویه و بویراحمد،مسئول تعلیم و تربیت ناحیه مقاومت بسیج یاسوج هدف از اعزام دانش آموزان به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس را انتقال فرهنگ ایثار و شهادت و معنویات دوران ارزشمند دفاع مقدس به نسل جوان عنوان کرد و گفت: امروزه دشمن تلاش می کند از طریق جنگ نرم سبک زندگی غرب را به کشورهای اسلامی القاء کند و بر علیه ارزش های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس موج تبلیغاتی راه اندازی کرده است که با اجرای برنامه اعزام کاروان های راهیان نور سبک زندگی شهدا به عنوان الگوهای عملی سبک زندگی اسلامی به دانش آموزان معرفی می شود.

روح الله رضوی جو افزود: دانش آموزان با شرکت در اردوهای راهیان نور بیش از پیش با ایستادگی ها و مقاومت های دلیرانه فرزندان این آب و خاک آشنا و با الگوگیری از شهیدان، در راه اعتلای نظام جمهوری اسلامی ایران گام بر می دارند.

وی با بیان اهمیت بازدید از مناطق عملیاتی دفاع مقدس ادامه داد: اردوهای راهیان نور اثرگذاری بی بدیلی بر نسل جوان در مواجهه با تهاجم فرهنگی و مبارزه آنها با جنگ نرم دارد.

مسئول تعلیم و تربیت ناحیه مقاومت بسیج یاسوج گفت: این کاروان به مدت 4 روز از مناطق عملیاتی دفاع مقدس در جنوب کشور دیدن می کنند ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام 250دانش آموز بویراحمدی به مناطق عملیاتی جنوب کشور

اعزام 250دانش آموز بویراحمدی به مناطق عملیاتی جنوب کشور