مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 فروردین 1396 ساعت 14:262017-03-26فرهنگي

شباهت حمید لولایی به رییس جمهور دردسرساز شد


شباهت حمید لولایی به حسن روحانی رییس جمهور باعث شد عوامل سازنده فیلم سه بیگانه برای ایجاد تغییرات و حذف برخی صحنه ها تحت فشار قرار گیرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فضای مجازی خبرگزاری دانشجو؛ فیلم سینمایی سه بیگانه کمدی اجتماعی است که برپایه طنز موقعیت ساخته شده و با حضور بازیگران نام آشنا در حوزه طنز توانسته نظر مخاطب را به خود جلب کند.

یکی از شخصیت های داستان را حمید لولایی عهده دار است که گریم آن به گونه ای طراحی شده که شباهت زیادی به رییس جمهور (حسن روحانی) دارد و این شخصیت با موقعیت هایی که برایش ایجاد می شود صحنه هایی خلق می کند که باعث خنده مخاطب می شود.

براساس شنیده های خبرنگار سینمایی فارس، از ابتدای اکران این فیلم به دلیل شباهت زیاد شخصیت روحانی فیلم (حمید لولایی) به رییس جمهور از سوی وزارت ارشاد به سازندگان اثر اعلام شده که بخش هایی از فیلم باید اصلاح شود.

اما به دلیل تعطیلی لابراتوارها سازندگان امکان اصلاح نداشتند.

با پایان تعطیلات نوروزی نیز دوباره مدیران ارشاد خواستار تغییر در فیلم شدند و فشارها همچنان بر عوامل وجود داشت که برخی صحنه ها که برای مخاطب دلنشین است از فیلم حذف شد.

یکی از صحنه هایی که به نظر می رسد مد نظر ارشاد است صحنه ای است که در تبلیغات فیلم هم از آن استفاده شد و کلید به شخصیت روحانی از سوی همسا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شباهت حمید لولایی به رییس جمهور دردسرساز شد

شباهت حمید لولایی به رییس جمهور دردسرساز شد