مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 فروردین 1396 ساعت 14:012017-03-26سياسي

کشتار مردم بیگناه به بهانه مبارزه با تروریسم به رویه ارتش آمریکا تبدیل شده است


دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان گفت کشتار مردم بیگناه به بهانه مبارزه با تروریسم به رویه جاری ارتش آمریکا در منطقه تبدیل شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو؛ علی شمخانی نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: کشتار مردم بیگناه به بهانه مبارزه با تروریسم به رویه جاری ارتش آمریکا در منطقه تبدیل شده است.

دریابان شمخانی با اشاره به حمله هوایی آمریکا علیه داعش در غرب موصل که به کشته شدن دهها غیر نظامی منجر شدتاکید کرد؛ عمدی یا سهوی بودن این اقدام جنایتکارانه در هر فرض بار مسئولیت آمریکا را کاهش نخواهد داد.

وی افزود: این جنایت جنگی مشابه رفتار داعش و دیگر گروه های تکفیری در هدف قرار دادن غیرنظامیان و مردم بیگناه است و بایستی در محاکم عادلانه مورد رسیدگی فوری قرار گیرد.

شمخانی این رخداد تاسف آور را به دولت و مردم شریف و مظلوم عراق تسلیت گفت و اظهار داشت: کارشکنی های پی در پی در مسیر مبارزه ارتش و نیروهای مردمی با تروریسم و حمایت های آشکار و پنهان مالی، تسلیحاتی و اطلاعاتی آمریکا و هم پیمانان منطقه ای این کشور از گروههای تروریستی در حافظه تاریخی ملت ها باقی خواهد ماند و کارنامه ی داعش سازان را سیاه تر خواهد ساخت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشتار مردم بیگناه به بهانه مبارزه با تروریسم به رویه ارتش آمریکا تبدیل شده است

کشتار مردم بیگناه به بهانه مبارزه با تروریسم به رویه ارتش آمریکا تبدیل شده است