مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 فروردین 1396 ساعت 13:052017-03-26اجتماعي

اسکان اضطراری 196 مسافر نوروزی در جاده ها


در تعطیلات نوروزی، 196 نفر از مسافران در جاده های استان اصفهان به صورت اضطراری اسکان داده شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما "، معاون امداد ونجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت: در پی بارش برف و باران در جاده های این استان در 142 حادثه ازجمله 76 مورد جاده ای ، سه مورد برف وکولاک و دو مورد حادثه شهری و دو مورد کوهستان به حادثه دیدگان امداد رسانی شده است.

داریوش کریمی افزود :همچنین 100 نفر از حادثه دیدگان جاده ای این استان به بیمارستان منتقل و 35 نفر هم سرپایی درمان شدند و 196 نفر هم اضطراری در پایگاه های امداد ونجات اسکان داده شدند.

وی گفت: مسافران در راه مانده هم به پایگاه های جمعیت هلال احمر نوغان فریدن ، ازون بلاغ فریدونشهر، کرد علیای تیران ، مهیار شهرضا و دولت قرین و پشته سمیرم منتقل شدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان تعداد حوادث جاده ای را هشت درصد و عداد مصدومان را حدود 11 درصد کمتر از مدت مشابه پارسال بیان کرد و افزود: اسکان اضطراری مسافران به علت شرایط نامساعد هوا 50 درصد بیشتر ازمدت مشابه پارسال است.

در تعطیلات نوروزی هزار و 391 داوطلب امداد ونجات در 42 پایگاه امداد ونجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان به مسافران نوروزی خدمت رسانی می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسکان اضطراری 196 مسافر نوروزی در جاده ها

اسکان اضطراری 196 مسافر نوروزی در جاده ها