مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 فروردین 1396 ساعت 12:412017-03-26بين الملل

ایران 15 شرکت آمریکایی را تحریم کرد


این 15 شرکت که در «فهرست افراد حقیقی و حقوقی تحت تحریم جمهوری اسلامی ایران» قرار گرفته اند به طور مستقیم و غیرمستقیم در ارتکاب جنایات ددمنشانه رژیم صهیونیستی در فلسطین اشغالی مشارکت یا معاونت داشته اند.

- این 15 شرکت که در فهرست افراد حقیقی و حقوقی تحت تحریم جمهوری اسلامی ایران قرار گرفته اند به طور مستقیم و غیرمستقیم در ارتکاب جنایات ددمنشانه رژیم صهیونیستی در فلسطین اشغالی مشارکت یا معاونت داشته اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو؛ این 15 شرکت که در "فهرست افراد حقیقی و حقوقی تحت تحریم جمهوری اسلامی ایران" قرار گرفته اند به طور مستقیم و غیرمستقیم در ارتکاب جنایات ددمنشانه رژیم صهیونیستی در فلسطین اشغالی مشارکت یا معاونت داشته، یا از اقدامات ترویستی این رژیم پشتیبانی کرده و یا با نقض قطعنامه 2334شورای امنیت اقدام به گسترش شهرک سازی غیرقانونی در فلسطین اشغالی کرده اند.

هرگونه مراوده با این شرکت ها و نهادها ممنوع بوده، اموال آنها در حوزه صلاحیتی جمهوری اسلامی ایران مشمول توقیف خواهد بود، و از صدور روادید ورود به ایران برای آن دسته از اشخاصی که دارای سمت یا مسئولیتی در این شرکت ها بوده یا به نوعی با آنها در ارتباط هستند خودداردی خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران 15 شرکت آمریکایی را تحریم کرد

ایران 15 شرکت آمریکایی را تحریم کرد