مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 فروردین 1396 ساعت 12:412017-03-26سياسي

جامعه اسلامی هیچ گاه ذیل جبهه و جریان انتخاباتی تعریف نشده


جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه های استان همدان در بیانیه ای، تاکید کرد که مستقل از هر جبهه و حزب و دسته ای است و هیچ گاه ذیل جبهه و جریانی تعریف نشده و نخواهند شد.

- " جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه های استان همدان در بیانیه ای، تاکید کرد که مستقل از هر جبهه و حزب و دسته ای است و مشی انقلابی گری و اصیل دانشجویی را پایه و اساس آرمانگرایی میدانند.

در این بیانیه آمده است: نظر به اینکه در اطلاعیه شماره 3 جبهه پیروان خط امام (ره) و رهبری استان همدان نام تشکل های مختلف به عنوان عضو اصلی این جبهه معرفی شده است، جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه های استان همدان این موضوع را قویا تکذیب کرده و شدیدا نسبت به این بی اخلاقی اعتراض دارند، چرا که اولا این کار بدون در جریان قرار دادن دفاتر دانشگاهی جامعه اسلامی دانشجویان در استان همدان صورت گرفته است.

ثانیا چنین اقدامی با روح و اساس تشکیلات دانشجویی مد نظر جنبش دانشجویی انقلابی که خود را مستقل میداند و هرگز وابسته به هیچ حزب و جناح خاصی نیست در تناقض است.

جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه های استان همدان صراحتا بر این مهم تاکید میکنند که مستقل از هر جبهه و حزب و دسته ای هستند و مشی انقلابی گری و اصیل دانشجویی را پایه و اساس آرمانگرایی میدانند؛ لذا هیچ گاه ذیل جبهه و جریانی تعریف نشده و ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جامعه اسلامی هیچ گاه ذیل جبهه و جریان انتخاباتی تعریف نشده

جامعه اسلامی هیچ گاه ذیل جبهه و جریان انتخاباتی تعریف نشده