مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 فروردین 1396 ساعت 12:362017-03-26اجتماعي

اجرای برنامه های فرهنگی و هنری در ایوان انتظار


معاون فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه گفت: برنامه های متنوع فرهنگی و هنری در زیرگذر «ایوان انتظار» در حال برگزاری است.

- معاون فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه گفت: برنامه های متنوع فرهنگی و هنری در زیرگذر ایوان انتظار در حال برگزاری است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو؛ مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه، محمد بنی حسن با اعلام این خبر گفت: میدان ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) به عنوان یکی از مکان های پرتردد شهر، محل مناسبی برای برگزاری برنامه های مختلف فرهنگی است و پس از افتتاح زیر گذر ایوان انتظار این امکان فراهم شد تا از ظرفیت به وجود آمده استفاده کنیم.

وی با اشاره به اینکه در ایام نوروز معاونت فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری مترو تهران اقدام به برگزاری برنامه های متنوع هنری و فرهنگی در این مکان کرده است افزود: در این ویژه برنامه ها، نوای موسیقی سنتی در گذر فرهنگی ایوان انتظار طنین انداز می شود که شامل قطعات نوروزی و حال و هوای سال جدید است.

بنی حسن تصریح کرد: گروه نمایشی مردان نقره ای (سیلورمن) هم با موضوع "نوروز و مترو" و با انجام حرکات مفهومی به هنرنمایی می پردازند و در ادامه مسافران شهر زیرزمینی می توانند در ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای برنامه های فرهنگی و هنری در ایوان انتظار

اجرای برنامه های فرهنگی و هنری در ایوان انتظار