مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 فروردین 1396 ساعت 12:202017-03-26سياسي

نوروز الگوی همگرایی و تعامل بین کشورها


معاون میراث فرهنگی سازمان میراث فرهنگی و گردشگری گفت: نوروز می تواند الگوی هم گرایی و تعامل و گفت وگو بین کشورهای مختلف باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا،جشن جهانی نوروز با پیام "میراث صلح و دوستی، پیوند فرهنگ و طبیعت" امروز ششم فروردین با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهوری، زهرا احمدی پور معاون رییس جمهوری و رییس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری، محمد فرهادی وزیر علوم، محمدجواد ظریف وزیر امورخارجه، محمدرضا صالحی رییس سازمان انرژی اتمی، حجت الاسلام علی یونسی دستیار ویژه رییس جمهوری در امور اقوام و اقلیت ها، معاونان سازمان میراث فرهنگی و نیز با حضور سفیران و نمایندگان 12 کشور حوزه نوروز، فرهنگ دوستان و علاقه مندان به تاریخ و تمدن ایران اسلامی در کاخ جهانی گلستان برگزار شد.

محمدحسن طالبیان، معاون میراث فرهنگی سازمان میراث فرهنگی و گردشگری، در این مراسم به تشریح روند ثبت جهانی نوروز در فهرست میراث جهانی یونسکو پرداخت و گفت: کاخ گلستان به لحاظ تاریخی بسیار اهمیت دارد، چون در این کاخ همیشه میزبان دولتمردان و مردم برای رسم دیرین سلام نوروزی بوده است و امروز شاهد استمرار این رسم دیرین هستیم.

او با بیان این که ما ایرانیان در طول تمدن خود از روزنه فرهنگ با کشورهای همسایه ارتباط داشته ایم؛ گفت:نوروز یکی از این روزنه های این ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوروز الگوی همگرایی و تعامل بین کشورها

نوروز الگوی همگرایی و تعامل بین کشورها