مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 فروردین 1396 ساعت 12:102017-03-26ورزشي

طرحهای عمرانی قم به ارزش بیش از 5000 میلیارد ریال کلنگ زنی می شود


شهردار قم با تاکید بر این که اقتضائات قم در برنامه های شهرداری پیگیری و رعایت می شود، گفت: بیش از پنج هزار میلیارد ریال طرح عمرانی تا اردیبهشت امسال در قم کلنگ زنی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید مرتضی سقاییان نژاد روز شنبه در دیدار با شماری از علما و مراجع تقلید، افزود: کلنگ زنی بیش از هشت مجموعه فرهنگی و تفریحی و 20 زمین روباز ورزشی از جمله این طرح هاست.

وی همچنین تهاتر و تسویه بخش عمده بدهی های شهرداری قم را مورد توجه قرار داد و گفت: شهرداری در گذشته برنامه جامعی نداشت و طی این مدت برنامه قم 1400 را تدوین کردیم و سال گذشته این برنامه به تصویب شورای اسلامی شهر قم رسید.

وی با تاکید بر اینکه شهرداری در حال حاضر براساس نقشه راه حرکت می کند گفت: 14طرح کلان نیمه تمام داشتیم که تا 2 ماه آینده تمام این طرح ها تکمیل می شود و در اختیار مردم قرار می گیرد.

شهردار قم از ایجاد بیش از 300 هکتار فضای سبز در شهر قم خبر داد و افزود: سعی داریم شاخص های زیست محیطی شهر قم را به استانداردهای لازم برسانیم.

سقاییان نژاد با تاکید بر ضرورت افزایش ماندگاری زائر در شهر قم گفت: تکمیل باغ پرندگان و آکواریوم بزرگ شهر قم در دستور کار شهرداری است.

وی همچنین تصریح کرد: در نوروز نیز ستاد نوروزی فعال شده و در سه بوستان به عنوان کمپ اصلی به زائران و مسافران نوروزی خدمت رس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرحهای عمرانی قم به ارزش بیش از 5000 میلیارد ریال کلنگ زنی می شود

طرحهای عمرانی قم به ارزش بیش از 5000 میلیارد ریال کلنگ زنی می شود