مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 فروردین 1396 ساعت 11:562017-03-26فرهنگي

دهقان نیری به فارس خبر داد بازگشت نیم رخ به تلویزیون این بار از شبکه قرآن


مدیر گروه کودک و نوجوان شبکه قرآن و معارف سیما از تولید برنامه نیم رخ در این شبکه خبر داد و گفت: این برنامه از اواخر اردیبهشت ماه 1396 برروی آنتن خواهد رفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فعالیت های قرآنی " گروه کودک و نوجوان یکی از گروه های جدید شبکه قرآن و معارف سیما است که در سال 1396 برنامه های گسترده ای را برای مخاطبان کودک و نوجوان تدارک دیده است.

مهدی دهقان نیری مدیر گروه کودک شبکه قرآن در گفت وگو با فارس درخصوص برنامه های این گروه جدید شبکه گفت: برای سال 1396، 36 هزار دقیقه برنامه در حوزه کودک و نوجوان تدارک دیده شده که در قالب برنامه های مختلف تقدیم علاقه مندان خواهد شد.

دهقان نیری از فعالیت ویژه در حوزه نوجوان خبر داد و گفت: از 36 هزار دقیق برنامه گروه کودک و نوجوان در سال 96، 11 هزار دقیقه برنامه تولیدی است که بخش عمده ای از آن برای نوجوانان است، همچنین کار تولید برنامه ها به محض ایجاد گروه کودک و نوجوان شروع شد.

وی با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری در حوزه کودک و نوجوان گفت: این گروه براساس منویات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اهمیت رده سنی کودک و نوجوان تشکیل شده و تلاش ما این است که در این زمینه برنامه های بیشتری طراحی و تولید کنیم.

مدیر گروه کودک و نوجوان شبکه قرآن از تولید برنامه نیم رخ در این شبکه خبر داد و گفت: یک مجموعه نمایش محور د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دهقان نیری به فارس خبر داد بازگشت نیم رخ به تلویزیون این بار از شبکه قرآن

دهقان نیری به فارس خبر داد بازگشت نیم رخ به تلویزیون این بار از شبکه قرآن