مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 فروردین 1396 ساعت 08:352017-03-26اقتصادي

بهره مندی دو هزار و 400 مددجوی ابرکوهی از خدمات کمیته امداد


در این زمینه شش میلیارد و 800 میلیون ریال کمک معیشت به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد شهرستان ابرکوه پرداخت شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا وسیما "طی سال گذشته شش میلیارد و 800 میلیون ریال کمک معیشت به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد شهرستان ابرکوه پرداخت شد.

مدیر کمیته امداد شهرستان ابرکوه با بیان اینکه دو هزار و 400 مددجوی ابرکوهی در قالب یک هزار و 430 خانواده از خدمات این نهاد بهره می برند، افزود: طی سال گذشته شش میلیارد و 800 میلیون ریال کمک معیشت به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد شهرستان ابرکوه پرداخت شد.

سید جلال حسینی افزود: ارائه خدمات مسکن و ساختمان، فرهنگی و آموزش، کمک هزینه تامین جهیزیه و هزینه ازدواج، حقوقی و قضایی، بهداشتی و درمانی، بیمه تامین اجتماعی، تسهیلات کارگشایی، اشتغال و خودکفایی از جمله فعالیت های این نهاد در حمایت از خانواده های تحت پوشش و اقشار نیازمند جامعه است.

وی اشاره کرد : طی سال گذشته بیش از ده میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه امدادی و بانکی برای ایجاد مشاغل مختلف به 60 خانواده متقاضی تحت پوشش اعطاء شد.

حسینی همچنین گفت: سال گذشته تعداد 69 مورد خدمات عمرانی در زمینه های احداث، بهسازی، حصارکشی، محوطه سازی، گازکشی، و تعمیرات جزیی و کلی برای مددجویان شهری و روستایی انجام شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره مندی دو هزار و 400 مددجوی ابرکوهی از خدمات کمیته امداد

بهره مندی دو هزار و 400 مددجوی ابرکوهی از خدمات کمیته امداد