مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 فروردین 1396 ساعت 07:102017-03-26اقتصادي

مروری بر تعهدات بیمه تکمیلی بازنشستگان کشوری+ نرخ خدمات


هر ساله بیمه تکمیلی درمان برای حدود دو میلیون نفر از بازنشستگان و افراد تحت تکفل آن ها اجرا می شود و شرکت آتیه سازان حافظ به عنوان مجری بیمه تکمیلی بازنشستگان کشوری تعهدات مختلفی را ایفا می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شرکت آتیه سازان حافظ درمردادماه امسال، با برنده شدن در مناقصه عمومی یک مرحله ای بیمه تکمیلی درمان بازنشستگان کشوری، از کار افتادگان و افراد تحت تکفل آنان، به مدت یک سال به عنوان شرکت بیمه گر خدمات بیمه تکمیلی درمان انتخاب شد که از تاریخ 1 شهریور 95 شروع شده و تا 31 مرداد 96 معتبر است.

این اقدام به منظور ارتقای شأن و منزلت بازنشستگان و کمک به حفظ سلامتی آن ها و افراد تحت تکفل ایشان و وظیفه بگیران، جبران بخشی از هزینه های مازاد بر بیمه پایه، ارائه خدمات درمانی مناسب و جلوگیری از تحمیل هزینه های سنگین درمان و تداوم اجرای طرح بیمه تکمیلی درمان بازنشستگان و وظیفه بگیران، انجام می شود.

تعهدات شرکت آتیه سازان حافظ در خصوص خسارت درمان تعهدات شرکت آتیه سازان حافظ پس از کسر سهم بیمه پایه برای هر بیمه شده در طول مدت این قرارداد به شرح زیر است: هزینه بستری فوق تخصصی و بیماری های خاص و صعب العلاج تا سقف 150 میلیون ریال 1- هزینه های بستری در بیمارستان ناشی از اعمال جراحی تخصصی و فوق تخصصی شامل: جراحی قلب و عروق – مغز و اعصاب – جراح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مروری بر تعهدات بیمه تکمیلی بازنشستگان کشوری+ نرخ خدمات

مروری بر تعهدات بیمه تکمیلی بازنشستگان کشوری+ نرخ خدمات