مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 فروردین 1396 ساعت 16:502017-03-25بين الملل

اعتراض فعالان مدنی کره جنوبی به استقرار سامانه «تاد»


فعالان گروه مدافع کره جنوبی به منظور جلوگیری از اقدام غیر قانونی دولت این کشور برای استقرار سامانه سپردفاع موشکی آمریکا (تاد) در کشورشان، - اقدام به جمع آوری امضاء کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما" به نقل از خبرگزاری شین هوا، فعالان گروه مدافع کره جنوبی روز شنبه به منظور جلوگیری از اقدام غیر قانونی دولت این کشور برای استقرار سامانه سپردفاع موشکی آمریکا (تاد) در کشورشان، اقدام به جمع آوری امضاء کردند.

در میدان گوانگ وامون (Gwanghwamun) در مرکز سئول، کمپین جمع آوری امضاء با هدف فشار بر نمایندگان کره جنوبی در متوقف کردن استقرار سامانه تاد برگزار شده است.

در تاریخ ششم مارس امسال، دو پرتاب گر سیار و اقلام دیگر سامانه ضد موشکی تاد به پایگاه ارتش آمریکا مستقر در جنوب سئول منتقل شد.

شبکه تلویزیون کره جنوبی (کی بی اس) گزارش کرد در تاریخ شانزدهم مارس امسال، دو رادار این سامانه به سئول تحویل شد اما نیروهای ارتش کره جنوبی از اعلام تحویل عناصر سامانه تاد به کشورشان خودداری کردند.

یک گروه فعال مدنی که خواست نامش فاش نشود تاکید کرد: استقرار شتاب زده این سامانه غیر قانونی است و قانون اساسی کره جنوبی را نقض می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتراض فعالان مدنی کره جنوبی به استقرار سامانه «تاد»

اعتراض فعالان مدنی کره جنوبی به استقرار سامانه «تاد»