مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 فروردین 1396 ساعت 16:252017-03-25سياسي

آنتن دهی نامناسب تلفن همراه در جاده ها


آنتن دهی نامناسب در برخی از جاده های استان کهگیلویه و بویراحمد مشکل ساز شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما" مرکز کهگیلویه و بویراحمد،مدیر اورژانس 115 استان گفت: عدم آنتن دهی مناسب تلفن همراه در برخی محورهای استان دردسر ساز است.

جلال پوران فرد در نشست فوق العاده ستاد خدمات سفر استان افزود: در ایام نوروز امسال 15 هزار و 400 نفر به اورژانس های بیمارستانی مراجعه کردند که از این تعداد یک هزار و 504 نفر بستری و مابقی به صورت سرپایی درمان شدند.

وی با بیان اینکه سهم هر بیمارستان استان ازاین تعداد385 نفر است ادامه داد:در چند روز گذشته 244 مورد تصادفی داشتیم که 451 نفر مصدوم این حوادث را منتقل کردیم که در این بین سه نفر فوت شدند.

پوران فرد افزود: محورهای ارتباطی یاسوج -بابامیدان با 29 تصادف،یاسوج-اصفهان با 23 مورد تصادف و شهر یاسوج با 57 تصادف بیشترین آمار تصادفات بیرون و درون شهری در استان را به خود اختصاص داده اند.

وی از وقوع 24 مورد تصادف درون شهری در گچساران خبر داد و گفت: دو مورد اورژانس هوایی در بی بی حکیمه و چرام برای امداد به مصدومان اعزام شدند.

مدیر اورژانس 115 کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: 26 مورد مصدومیت با منواکسید کربن در ایام نوروز امسال داشتیم که خوشبختانه در این زمینه فوتی نداشتیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آنتن دهی نامناسب تلفن همراه در جاده ها

آنتن دهی نامناسب تلفن همراه در جاده ها