مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 فروردین 1396 ساعت 15:452017-03-25دانش

جذب و ارتقای 11 هزار عضو هیات علمی طی سه سال گذشته


رییس دانشگاه آزاد اسلامی عملکرد این دانشگاه در زمینه جذب هیات علمی طی سه سال گذشته را مثبت ارزیابی کرد و گفت:در این مدت 11 هزار نفر عضو هیات علمی جذب و یا ارتقا یافته اند که رتبه بسیاری از آنها در سال جدید نیز ارتقا خواهد یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر میرزاده با اشاره به اینکه طی سه سال گذشته 11 هزار نفر عضو هیات علمی در دانشگاه آزاد جذب و یا ارتقا یافته اند، گفت: در حال حاضر 68 هزار عضو هیات علمی در دانشگاه وجود دارد که از این تعداد 55 درصد دارای رتبه استادیار به بالا هستند و تا پایان سال جاری 60 درصد عضو هیات علمی به مرتبه استادیار به بالا و 40 درصد نیز به رتبه مربی ارتقا خواهند یافت.

وی در ادامه تصریح کرد: در طول سه سال گذشته حدود 86درصد حقوق اعضای هیأت علمی و 122 درصد حقوق کارمندان دانشگاه آزاد اسلامی افزایش پیدا کرده است.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی به نسبت استاد به دانشجو در این دانشگاه اشاره کرد و افزود: در حال حاضر نسبت استاد تمام وقت به دانشجو در دانشگاه آزاد یک به 48 است در حالیکه این نسبت در دانشگاه های کل کشور 1 به 64 می رسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی،دکتر میرزاده همچنین به مهم ترین دستاوردهای حوزه آموزشی این دانشگاه از سال 92 تا کنون اشاره کرد و گفت: ایجاد سامانه هایی برای دسترسی بهتر و دقیق تر اطلاعات موجود در حوز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جذب و ارتقای 11 هزار عضو هیات علمی طی سه سال گذشته

جذب و ارتقای 11 هزار عضو هیات علمی طی سه سال گذشته