مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 فروردین 1396 ساعت 15:402017-03-25سياسي

روحانی: اشتغال جوانان بهترین عیدی ما است


رییس جمهور در مراسم افتتاح همزمان مجتمع پتروشیمی و پروژه های زیربنایی استان کردستان، توسعه تولید، جذب سرمایه و اشتغال آفرینی را وظیفه ای همگانی دانست و با تاکید بر اینکه با فعال شدن هر صنعت و واحد تولیدی، ملت ایران خوشحال می شود، گفت: کشور در مسیر پیشرفت قرار گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی روز شنبه در این مراسم با بیان اینکه اشتغال جوانان بهترین عیدی ما است ، تلاش برای اشتغال جوانان و اتحاد، همدلی و همکاری همه قوا و دستگاه ها را برای شکوفایی کشور مورد تأکید قرار داد و گفت: برای تولید و اشتغال همه قوا و نهادها باید کمک کنند.

روحانی با تبریک عید فرخنده نوروز به ملت ایران بویژه به مردم کردستان، گفت: زمانی که یک خدمتی برای مردم به ثمر می نشیند و مرکز تولیدی و صنعتی ایجاد شده و در آن جوانان مشغول کار می شوند، بسیار خوشحال کننده و مسرت بخش است.

رییس جمهور با اشاره به حضور مقاماتی از قومیت های مختلف بویژه کردها در مناصب حکومتی و دولتی، اظهار داشت: حتی تصور فاصله بین اقوام ایرانی بی انصافی است و همه اعم از فارس، ترک، عرب و سایر اقوام ، فرزندان ایران هستند.

همه اقوام مختلف، مردم این سرزمین بوده و آداب، رسوم و سنن مشترکی دارند و همه مسلمان بوده و در پیشگاه خداوند به سجده و عبادت می پردازند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روحانی: اشتغال جوانان بهترین عیدی ما است

روحانی: اشتغال جوانان بهترین عیدی ما است