مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 فروردین 1396 ساعت 15:102017-03-25بين الملل

پیروزی ارتش سوریه در شرق دمشق


" ازدمشق، ارتش سوریه و نیروهای هم پیمان، مناطق شرق دمشق را که گروه های تروریستی به سرکردگی تکفیریان جبهه النصره به آن نفوذ کرده بودند، پاکسازی کردند.

سخنگوی ارتش سوریه در این باره گفت: منطقه کارخانجات در شمال جوبر در دو روز گذشته به گورستان تروریست ها تبدیل شد، صدها تن از آنها در این منطقه کشته شدند و نیروهای ارتش در حال تعقیب تروریست های فراری در عمق جوبر هستند.

باوجود اینکه گروه های تروریستی تکفیری در درگیریهای پنج روز گذشته همه امکانات خود را به کار گرفتند اما نه تنها عملیات نفوذی آنها با شکست مواجه شد، بلکه تعداد زیادی از آنان در منطقه القابون در محاصره کامل نیروهای ارتش سوریه در آمدند.

یک رزمنده سوری حمله اخیر تروریست های مسلح را از یک سو نشانه حماقت تروریست ها دانست و افزود: حامیان تروریسم برای تحقق اهدافشان حاضر هستند که تروریست ها را به آغوش مرگ بفرستند.

وزارت امور خارجه سوریه هم در نامه ای به سازمان ملل متحد با تاکید بر اینکه دستگاه های جاسوسی و اطلاعاتی عربستان سعودی، قطر و ترکیه در این حوادث دست دارند، خبر داد که این سه کشور به منظور نا امن کردن شهر دمشق، میلیون ها دلار به تروریست ها داده اند.

اگرچه هدف اصلی حمله گروه های تروریستی به شرق دمشق، اعمال فشار ضد دولت سوریه برای تن دادن به خواسته های تروریست ها در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیروزی ارتش سوریه در شرق دمشق

پیروزی ارتش سوریه در شرق دمشق