مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 فروردین 1396 ساعت 13:402017-03-25فرهنگي

سیدمهدی شجاعی: آرزویم نوشتن رمانی از امام حسین(ع) است


سیدمهدی شجاعی می گوید در آرزوی نوشتن رمانی حول شخصیت حضرت سیدالشهداء(ع) بودم، به این نتیجه رسیدم که نزدیک شدن به ساحت آن خورشید، در توان من نیست.

- سیدمهدی شجاعی نویسنده، نمایشنامه نویس و منتقد و فعال فرهنگی معاصر در سال 1395 نیز به خاطر تالیف و بازچاپ کتاب پدر، عشق و پسر در زمره یکی از نویسندگان پرمخاطب ایران بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، شجاعی که این روزها کمتر در رسانه ها حضور دارد و همه تلاش خود را در تالیف و انتشار آثاری در زمینه ادبیات مستقل دینی و انقلاب اسلامی توسط موسسه نشر خود قرار داده است به مناسبت پرفروش شدن این کتاب در سال گذشته، در گفتگویی با مهر درباره این اثر و تالیف آن گفت.

متن این گفتگو به شرح زیر است:* بر اساس آنچه من به خاطر دارم تالیف کتاب پدر، عشق و پسر در سال های ابتدایی دهه هفتاد انجام پذیرفت.

فضای جامعه در آن موقع چگونه بود که شما حس کردید باید در این زمینه داستانی خلق کنید؟بعضی از حرف ها و کارها و کتاب ها مناسبت زمانی و تاریخی دارند و چه بسا به همین دلیل، تاریخ مصرف پیدا می کنند و به عکس، برخی از حرف ها همیشه گفتنی اند و بعضی از کتاب ها همواره خواندنی؛ عاشورا و کربلا از چنین خاصیت و خصوصیتی برخوردار است.

واقعه ای استثنایی است که زمان و مکان نمی شناسد و در هر شرایطی و برای هر موقعیتی، حرف برای گفتن دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیدمهدی شجاعی: آرزویم نوشتن رمانی از امام حسین(ع) است

سیدمهدی شجاعی: آرزویم نوشتن رمانی از امام حسین(ع) است