مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 فروردین 1396 ساعت 11:052017-03-25سياسي

️بازدید سفیر ایران از دومین نمایشگاه بین المللی گردشگری در آنکارا


سفیر کشورمان با حضور در دومین نمایشگاه بین المللی گردشگری آنکارا مورد استقبال بیلگین آیگول رییس شورای بازرگانان ایران و ترکیه در شورای روابط خارجی اقتصادی ترکیه و مدیر برگزاری این نمایشگاه قرار گرفت و از نزدیک با روند برگزاری آن آشنا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ابراهیم طاهریان در طول بازدید از این نمایشگاه از غرفه رایزنی فرهنگی سفارت جمهوری اسلامی ایران در آنکارا بازدید کرد و با تقدیر ازدست اندرکاران برگزاری این غرفه و تلاش آنها در معرفی فرهنگی و تمدن ایرانی- اسلامی، از روند اقدامات صورت گرفته توسط رایزنی فرهنکی مطلع شدند.

وی در این بازدید با تاکید بر ضرورت توسعه فعالیت های فرهنگی، استفاده از ظرفیت توریسم را یکی از راههای گسترش تعاملات فرهنگی دانست و افزود: استفاده از این ظرفیت می تواند زمینه ساز توسعه روابط فرهنگی و گسترش همکاری های دو جانبه شود.

طاهریان معرفی جاذبه های فرهنگی ایران را یکی از اهداف حضور در این نمایشگاه برشمرد و خاطرنشان کرد: تلاش های لازم برای توسعه صنعت گردشگری میان دو کشور باید افزایش یابد و جمهوری اسلامی ایران آمادگی تحقق این مهم را دارد.

در جریان این بازدید از این نمایشگاه حسن صفر خانی رایزن فرهنگی سفارت ایران در آنکارا با تشریح اقدامات انجام شده در برگزاری این نمایشگاه گفت: انتشار و توزیع بیش از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

️بازدید سفیر ایران از دومین نمایشگاه بین المللی گردشگری در آنکارا

️بازدید سفیر ایران از دومین نمایشگاه بین المللی گردشگری در آنکارا