مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 فروردین 1396 ساعت 08:112017-03-25سياسي

برگزاری روز بین المللی نوروز در دفتر سازمان ملل در وین


روز بین المللی نوروز طی مراسم باشکوهی در دفتر سازمان ملل در وین گرامی داشته شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی "، مراسم بزرگداشت روز بین المللی نوروز به همت نمایندگی دائم کشورمان در سازمان ملل متحد در وین روز جمعه چهارم فروردین ماه در محل دفتر سازمان ملل در وین با حضور جمع زیادی از سفرا و نمایندگان کشورهای مختلف و روسای سازمان های بین المللی مستقر در وین و تعدادی زیادی از مهمانان و دوستداران فرهنگ و تمدن ایرانی با شکوه خاصی برگزار شد.

کشورهای جمهوری اسلامی ایران، افغانستان، آذربایجان، هند، عراق، قزاقستان، قرقیزستان، پاکستان، تاجیکستان، ترکمنستان، ازبکستان و ترکیه در برنامه امسال روز بین المللی نوروز شرکت داشتند.

یوری فدوتف مدیرکل دفتر سازمان ملل در وین، لاسینا زربو دبیر اجرایی معاهده منع جامع آزمایشات هسته ای و تعدادی از مدیران ارشد آژانس بین المللی انرژی اتمی و سازمان توسعه صنعتی ملل متحد نیز در این مراسم حضور داشتند.

در این مراسم رضا نجفی سفیر و نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران در وین به نمایندگی از سوی کشورهای شرکت کننده سخنرانی کرد و در سخنان خود ضمن تبریک نوروز و اشاره به سابقه تاریخی این مناسبت مهم که ریشه در فرهنگ سرزمین کهن پارس داشته و در طول قرون و اعصار از سوی ملل و اقوام مختلف حفظ و گرامی داشته شده است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری روز بین المللی نوروز در دفتر سازمان ملل در وین

برگزاری روز بین المللی نوروز در دفتر سازمان ملل در وین