مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 فروردین 1396 ساعت 23:252017-03-24بين الملل

ترامپ، تجمل گرایی با هزینه دولتی


درحالیکه ترامپ هزینه غذای گرم بینوایان آمریکایی را از بودجه 2018 حذف کرده است، 100 پلیس مخفی را برای مراقبت از فرزندانش به کلرادو و پیست اسکی فرستاده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا وسیما، هنوز چند ماهی از رسیدن پای خانواده دونالد ترامپ، به عنوان رییس جمهور یانکی ها به کاخ سفید نگذشته است که هر روز خبری از رفتارهای خودش یا خانواده اش به بیرون از کاخ سفید درز میکند و باعث تعجب همگان می شود.

رفتارهای خارج از عرف خانواده ترامپ، نه تنها آمریکاییها را به تعجب واداشته بلکه در خارج از این کشور هم باعث شگفتی می شود.

حرکاتی خارج از عرف که نشان از نوکیسه بودن و تازه به قدرت رسیدن این خانواده به اصطلاح ثروتمند آمریکایی را دارد، از نشستن غیر منتظره دختر ترامپ بر روی صندلی اتاق کار پدرش یا انتسابات خارج از معمول و فامیلی ترامپ در خصوص نزدیکانش و دهها رفتار دیگر که این روزها دستمایه سوژه شدن این خانواده در فضای مجازی را فراهم کرده است .

رفتارهایی که در این کشور تا به امروز معمول ومتداول نبوده است.

اما خبری که این روزها بازهم در شبکه های اجتماعی توسط کاربران باز نشر می شود، خبر مربوط به سوءاستفاده دیگر ترامپ از قدرت است، درحالیکه ترامپ هزینه غذای گرم بینوایان آمریکایی را از بودجه 2018 حذف کرده است، 100 پلیس مخفی را برای مراقبت از فرزندانش به کلرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترامپ، تجمل گرایی با هزینه دولتی

ترامپ، تجمل گرایی با هزینه دولتی