مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 فروردین 1396 ساعت 18:202017-03-24اجتماعي

برخورد با 7 میلیون و 500 هزار تخلف رانندگی در کشور + مصاحبه


پلیس در 9 روز سفرهای نوروزی، با 7 میلیون و 500 هزار تخلف حادثه ساز در جاده های کشور برخورد جدی کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما "مرکز آذربایجان غربی، جانشین رِییس پلیس راهور ناجا گفت : پلیس برای جلوگیری از بروز حوادث رانندگی در 9 روز سفرهای نوروزی با هفت میلیون و پانصد هزار تخلف حادثه ساز در جاده های کشور با جدیت برخورد کرده است.

سردار موسی امیری در سفر به آذربایجان غربی و در حاشیه بازدید از محورهای ارتباطی استان در گفتگوی اختصاصی با خبرگزاری صداو سیما در ارومیه افزود : پلیس توانست از 25 اسفند تا سوم فروردین و در مدت 9 روز با 7 میلیون و پانصد هزار تخلف حادثه ساز برخورد کند که هریک به تنهایی می توانست جان هموطنی را به خطر اندازد.

وی افزود: در این 9 روز 19 هزار دستگاه خودرو که رانندگانشان دو تخلف همزمان مرتکب شده اند نیز توقیف شده است و برخورد با چنین متخلفانی برای ایجاد سفرهای ایمن با جدیت در دستور کار پلیس قرار دارد.

جانشین رییس پلیس راهور ناجا خاطرنشان کرد: پلیس با بهره گیری از تجربیات سالهای گذشته ، حضور حداکثری مامورانش در جاده ها و بهره گیری از تجهیزات ویژه و دوربینهای کنترل سرعت در کنار تمام ملاحظات برای شادی مردم، تخلفات حادثه ساز را به عنوان خط قرمز خود تلقی و با آن در مرحله دوم سفرهای نوروزی نیز با جدیت برخورد خوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد با 7 میلیون و 500 هزار تخلف رانندگی در کشور + مصاحبه

برخورد با 7 میلیون و 500 هزار تخلف رانندگی در کشور + مصاحبه