مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 فروردین 1396 ساعت 17:202017-03-24سياسي

محسن رضایی:کشور نیازمند انقلاب اقتصادی است


در حال حاضر سیاست ،دفاع و امنیت در کشور ما فتح شده ولی هنوز جاهایی وجود دارد که در مقابل انقلاب مقاومت می شود مانند کشاورزی،اقتصاد، - صنعت،روابط خارجی مقاومت وجود دارد و برای شکوفایی انقلاب باید انقلاب سوم که انقلاب اقتصادی است در کشور رخ دهد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت:برای خروج کشور از مشکلات اقتصادی،فرهنگی،اجتماعی و سیاسی باید در کشور انقلاب اقتصادی رخ دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا محسن رضایی روز جمعه در گردهمایی رزمندگان و پیشکسوتان هشت سال دفاع مقدس در حسینیه ثارالله دزفول افزود:باید انقلاب اقتصادی در کشور رخ دهد تا فساد و رانت در کشور ریشه کن شود.

وی اظهار کرد:انقلابی بودن نباید در گذشته باقی بماند و وظیفه ما این است که انقلاب بزرگ اقتصادی که خواسته مقام معظم رهبری است را در جامعه احیا کنیم زیرا انقلاب اسلامی سرآغاز تحولات بزرگی است که در 22 بهمن ماه آغاز شده و اکنون ادامه دارد .

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه انقلاب اسلامی جامع ترین انقلابی است که در افکار و اندیشه های امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری می بینیم افزود:انقلاب اسلامی تک بعدی نیست و باید در حوزه های فرهنگی،اجتماعی ،اقتصادی و سیاسی نیز ورود کند و هر جا متوقف شود برگشت به عقب محسوب می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محسن رضایی:کشور نیازمند انقلاب اقتصادی است

محسن رضایی:کشور نیازمند انقلاب اقتصادی است