مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 فروردین 1396 ساعت 15:562017-03-24سياسي

استقبال گسترده مسافران از امامزاده هاشم(ع) در ایام نوروز


رییس اداره اوقاف و امورخیریه دماوند گفت: بیش از سه هزار و پانصد نفر هنگام تحویل سال نو در آستان مقدس امامزادگان ماوند حضور یافتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اجتماعی فارس، حجت الاسلام احمد اشرفی، رییس اداره اوقاف و امور خیریه دماوند با بیان اینکه آستان مقدس امامزادگان شهرستان دماوند به دلیل قرار گرفتن در مسیر اصلی مسافران نوروزی و جاذبه های گردشگری این منطقه در ایام نوروز پذیرای خیل عظیمی از زائران هستند، اظهار داشت: طرح نوروزی آرامش بهاری در امامزاده هاشم(ع) در جاده هراز، امامزاده محمد(ع) در شلمبه، امامزاده شمس الدین محمد(ع) در مرکز شهر دماوند، امامزاده عیسی(ع) در روستای زیارت و امامزاده عبدالله(ع) در روستای آینه ورزان اجرا می شود.

وی با اشاره به موقعیت استراتژیک امامزاده هاشم(ع) در جاده هراز گفت: این مکان مقدس محیط بسیار خوبی برای اتراق بین راهی مسافران است تا ضمن سفر از فضای معنوی امامزاده بهره بگیرند و به روح خود طراوت و تازگی ببخشند.

اشرفی افزود: امامزاده هاشم(ع) با بیش از 30 زائرسرا و سوییت و امامزاده عیسی(ع) با 4 زائرسرا آماده پذیرایی از مسافران نوروزی هستند و به علت سردی هوا و بارش برف و باران تاکنون امکان برپایی چادر برای زائران فراهم نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال گسترده مسافران از امامزاده هاشم(ع) در ایام نوروز

استقبال گسترده مسافران از امامزاده هاشم(ع) در ایام نوروز