مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 فروردین 1396 ساعت 15:512017-03-24سياسي

اجرای بازرسی های ویژه از امامزادگان تهران برای خدمت رسانی بهتر


دبیر بقاع متبرکه اداره کل اوقاف و امور خیریه استان تهران از اجرای بازرسی های ویژه از امامزادگان تهران به منظور ارائه خدمات بهتر به مسافران نوروزی خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اجتماعی فارس حجت الاسلام و المسلمین حمید صابریان، دبیر بقاع متبرکه اداره کل اوقاف و امور خیریه استان تهران در حاشیه بازرسی از اجرای طرح آرامش بهاری در امامزاده داوود (ع) ضمن تبریک سال نو اظهارداشت: در این آستان خیل عظیم عاشقان و دوست داران اهل بیت(ع) حضور پیدا می کنند و این مکان مقدس محل آرامش آنهاست.

وی با بیان اینکه در استان تهران برحسب برنامه ریزی صورت گرفته، بیش از 90 امامزاده در حال اجرای طرح نوروزی آرامش بهاری هستند، افزود: 313 امامزاده استان تهران در ایام نوروز آمادگی پذیرایی و استقبال از زائران و مسافران نوروزی را دارند اما بیش از 90 مورد از این امامزاده ها در حال برگزاری طرح نوروزی آرامش بهاری هستند.

صابریان با اشاره به اینکه در این طرح خیمه های معرفت برپا شده است، افزود: پاسخگویی به شبهات مردم، آموزش کودکان و نوجوانان و همچنین ارائه مشاوره های مختلف به زائران و مسافران نوروزی در این خیمه های معرفت توسط 103 مبلغ انجام می پذیرد که این مبلغان یا بومی هستند و یا از استان قم اعزام شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای بازرسی های ویژه از امامزادگان تهران برای خدمت رسانی بهتر

اجرای بازرسی های ویژه از امامزادگان تهران برای خدمت رسانی بهتر