مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 فروردین 1396 ساعت 11:102017-03-24سياسي

شرایط بازنشستگی کارکنان مراکز خاص درمانی بنیاد شهید و امور ایثارگران


مدیرکل امور فنی مستمری های سازمان تامین اجتماعی، شرایط بازنشستگی کارکنان مراکز خاص درمانی بنیاد شهید و امور ایثارگران را تشریح کرد.

- مدیرکل امور فنی مستمری های سازمان تامین اجتماعی تشریح کرد شرایط بازنشستگی کارکنان مراکز خاص درمانی بنیاد شهید و امور ایثارگران مدیرکل امور فنی مستمری های سازمان تامین اجتماعی، شرایط بازنشستگی کارکنان مراکز خاص درمانی بنیاد شهید و امور ایثارگران را تشریح کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهندس سید محمدعلی جنانی گفت: بر اساس تصویب هیأت وزیران در سال 17/8/95 و همچنین طبق بند (5) آیین نامه اجرایی قانون نحوه بازنشستگی جانبازان انقلاب اسلامی ایران و جنگ تحمیلی و معلولین عادی و شاغلین مشاغل سخت و زیان آور، برخی از مشاغل کارکنان مراکز خاص درمانی بنیاد شهید و امور ایثارگران به عنوان مشاغل سخت و زیان آور تعیین شده است.

وی افزود: تمامی کارکنان شاغل در مراکز خاص درمانی بنیاد شهید و امور ایثارگران که دارای حداقل 20 سال سابقه خدمت تمام بوده و دو سوم از خدمت خود را متصدی در یکی از مشاغل اشاره شده در جدول مصوبه فوق باشند، می توانند بدون شرط سنی تقاضای بازنشستگی خود را به بالاترین مقام بنیاد شهید ارائه و آن نهاد نیز در صورت موافقت با بازنشستگی آنان می بایست درخواست مربوطه را همراه با تمامی احکام پرسنلی از بدو ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرایط بازنشستگی کارکنان مراکز خاص درمانی بنیاد شهید و امور ایثارگران

شرایط بازنشستگی کارکنان مراکز خاص درمانی بنیاد شهید و امور ایثارگران