مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 فروردین 1396 ساعت 10:252017-03-24سياسي

ازدواج سالمندان، «سرپیری و معرکه گیری» نیست!


ازدواج سالمندان اصطلاح «سرپیری و معرکه گیری» نیست و کارکردهای مثبت این نوع ازدواج، آنقدر فراوان است که نباید به جنبه های منفی و اندک آن حتی فکر کرد.

- رییس انجمن مددکاری اجتماعی ایران گفت: سالمندان بیش از آنکه به پول و مال نیازمند باشند، به توجه، عواطف انسانی، تکریم و احترام نیاز دارند که این نکته مهم در آیات مختلف قرآن کریم هم مورد تاکید قرار گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید حسن موسوی چلک با بیان آنکه یکی از موضوعاتی که در ایران به دلیل ترکیب جمعیتی آن، در چند سال اخیر بیشتر به آن پرداخته شده و حتی نگرانی هایی ایجاد کرده و منجر به توجه سیاستگذاران در برنامه هایشان شده، موضوع سالمندی است گفت: به طور مشخص یکی از مشکلات سالمندان، رفاه و تامین اجتماعی و همچنین سلامت و مراقبت های مورد نیاز در این دوران است.

یکی دیگر از مشکلات سالمندان که به دلیل تغییر ساختار خانواده و گرفتاری های فرزندان به وجود آمده و کمتر به آن توجه جدی شده، دیده نشدن و تامین نیازهای عاطفی و روانی این قشر است.

وی در ادامه با اشاره به آنکه مساله مهم دیگر، به دوران پیش از سالمندی بازمی گردد افزود: در مصوبه شورای ملی سالمندان که براساس قانون برنامه سوم توسعه تدوین و تصویب شده، بیشترین تمرکز بر روی افراد پس از 60 سال است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ازدواج سالمندان، «سرپیری و معرکه گیری» نیست!

ازدواج سالمندان، «سرپیری و معرکه گیری» نیست!