مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 فروردین 1396 ساعت 09:202017-03-24سياسي

لاریجانی: ضرورت هماهنگی با دولت برای جلوگیری از واردات بی رویه


در بیانات اخیر مقام معظم رهبری ایشان فرمودند واردات بی رویه شرعا و قانونا حرام است بنابراین با دولت باید هماهنگی لازم انجام شود تا از واردات بی رویه جلوگیری شود تا زمینه رشد تولیدات داخلی فراهم شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما" به نقل از خانه ملت،آقای لاریجانی با تأکید بر لزوم مبارزه با قاچاق کالا افزود: البته در یک الی دو سال اخیر در مبارزه با قاچاق کالا وضعیت بهتری وجود دارد اما هنوز حجم قابل توجهی از قاچاق کالا در کشور وجود دارد که باید با این موضوع به صورت جدی مقابله شود.

رییس نهاد قانونگذاری ادامه داد: رویکرد تحصیلات کشور باید به سمت تولید ملی برود و این موضوع در آموزش عالی و پژوهش های مرتبط با تولید باید لحاظ شود و دانشگاه ها در خدمت تولید باشند.

وی با بیان اینکه چرخه اقتصاد مطلوب باید در دانشگاه ها به وجود آید، ادامه داد: مدتی است که مجلس به موضوع چرخه اقتصادی دانشگاه ها توجه می کند و کارهایی در این رابطه صورت گرفته و امیدواریم امسال این موضوعات سامان یابد، در آموزش و پرورش نیز باید روی موضوع فنی و حرفه ای بیشتر کار شود تا جوانان صاحب حرفه بشوند.

رییس مجلس شورای اسلامی افزود: اگر جوانان به جای مدرک گرایی صاحب حرفه شوند می توانند با حضور در بازار کار در زمینه تولید ملی موثر باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لاریجانی: ضرورت هماهنگی با دولت برای جلوگیری از واردات بی رویه

لاریجانی: ضرورت هماهنگی با دولت برای جلوگیری از واردات بی رویه