مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 فروردین 1396 ساعت 00:262017-03-23بين الملل

سناتورهای آمریکایی لایحه جدید تحریم های ایران را ارائه کردند


تعدادی از سناتورهای ارشد کنگره آمریکا لایحه جدیدی را برای افزایش تحریم ها علیه ایران معرفی کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فضای مجازی خبرگزاری دانشجو"، یک گروه از سناتورهای ارشد کنگره آمریکا لایحه جدیدی را برای اعمال تحریم های بیشتر علیه ایران معرفی کردند.

بنا بر گزارش خبرگزاری رویترز ، لایحه جدید تحریم های ایران توسط باب کورکر ، سناتور جمهوریخواه ایالت تنسی آمریکا و رییس کمیته روابط خارجی سنا، باب منندز سناتور دموکرات ایالت نیوجرسی و رییس سابق کمیته روابط خارجی سنا، بن کاردین سناتور دموکرات مریلند و عضو ارشد کمیته روابط خارجی سنا و مارکو روبیو سناتور ایالت فلوریدا تهیه شده است.

بر اساس این گزارش، این لایحه سه محور اصلی دارد: 1) تحریم های الزام آور جدید موشک های بالستیک: تحریم هایی الزام آور علیه اشخاص درگیر در برنامه موشکی بالستیک ایران و کسانی که با آنها داد و ستد دارند، اعمال می کند.

2) تحریم های جدید تروریسم: تحریم های مرتبط با تروریسم را علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعمال می کند و به طور مشخص قوانینی علیه افرادی تدوین می کند که در حال حاضر به خاطر حمایت ایران از تروریسم تحریم هستند.

3) اجرای تحریم تسلیحاتی: رییس جمهور آمریکا را ملزم می سازد تا دارایی افراد و نهادهای درگیر در فعالیت های خاص مرتبط با تأمین، ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سناتورهای آمریکایی لایحه جدید تحریم های ایران را ارائه کردند

سناتورهای آمریکایی لایحه جدید تحریم های ایران را ارائه کردند