مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 فروردین 1396 ساعت 19:352017-03-23بين الملل

هشدار به مساجد انگلیس به دنبال حمله تروریستی در لندن


روزهای آینده برای مسلمانان انگلیس روزهای دشواری خواهد بود زیرا اغلب پس از هر حمله تروریستی، موجی از نفرت و اقدامات خشونت آمیز علیه مسلمانان ایجاد می شود.

- به دنبال حمله مرگبار تروریستی روز چهارشنبه گذشته در لندن، به مسئولان بیش از 1500 مسجد در انگلیس هشدار داده شد تا در برابر حملات راست گرایان افراطی، اقدامات حفاظتی را افزایش دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، روزنامه مترو روز پنجشنبه به نقل از محمد شفیق، مدیرعامل بنیاد رمضان در انگلیس نوشت: به دنبال حمله روز چهارشنبه گذشته در لندن، در نامه هایی خطاب به مسئولان مساجد هشدار داده شد تا با همکاری پلیس محلی، اقدامات حفاظتی را افزایش دهند.

وی اضافه کرد: معمولا به دنبال این گونه اقدامات تروریستی، مسلمانان و مساجد مورد حمله حملات نفرت آمیز گروه های راست افراطی و نژادپرست قرار می گیرند اما نباید اجازه دهد تروریسم، میان مردم اختلاف ایجاد کند.

محمد شفیقق به خبرنگار روزنامه مترو گفت: روزهای آینده برای مسلمانان انگلیس روزهای دشواری خواهد بود زیرا اغلب پس از هر حمله تروریستی، موجی از نفرت و اقدامات خشونت آمیز علیه مسلمانان ایجاد می شود.

شماری از مدیران و مسئولان نهادهای اسلامی انگلیس، روز پنجشنبه در میدان پارلمان لندن حضور یافتند و با خانواده قربانیان حادثه تروریستی روز چهارشنبه در لندن ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار به مساجد انگلیس به دنبال حمله تروریستی در لندن

هشدار به مساجد انگلیس به دنبال حمله تروریستی در لندن