مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 فروردین 1396 ساعت 18:402017-03-23سياسي

نیشابور، پیشتاز ثبت نام داوطلبان نامزدی انتخابات شوراها


رییس ستاد انتخابات خراسان رضوی گفت: بیشترین آمار ثبت نام داوطلبان نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در این استان تاکنون مربوط به شهرستان نیشابور است - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما"، مرکزخراسان رضوی،سیدجواد حسینی عصر امروز افزود: از سه هزار و 624 نفری که طی سه روز نخست در خراسان رضوی به عنوان داوطلب نامزدی انتخابات شوراهای شهر و روستا ثبت نام کرده اند، 14 درصد آن با تعداد 505 نفر مربوط به نیشابور است.

اوگفت: همچنین در مجموع خراسان رضوی از نظر تعداد ثبت نام در سطح کشور بعد از فارس دومین استان کشور است.

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استانداری خراسان رضوی گفت: در این دوره، سرعت ثبت نام بر خلاف انتظار افزایش یافته است و مهلت ثبت نام در این دوره همزمان با تعطیلات نوروزی است، لذا انتظار می رفت میزان استقبال کاهش یابد.

وی افزود: تاکنون شاهد رشد 15 درصدی آمار افراد ثبت نامی در خراسان رضوی نسبت به مدت مشابه انتخابات دوره چهارم شوراهای اسلامی هستیم.

حسینی ادامه داد: همچنین شرایط تحصیلی ثبت نام کنندگان تاکنون بهتر از گذشته بوده است ضمن آنکه اکثر آنها در میانگین سنی فعالیت و بین 35 تا 45 سال قرار دارند.

وی پیش بینی کرد در این دوره آمار ثبت نامها از رشد خوبی برخوردار باشد و حداقل 20 هزار نفر در خراسان رضوی داوطلب نامزدی انتخابات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیشابور، پیشتاز ثبت نام داوطلبان نامزدی انتخابات شوراها

نیشابور، پیشتاز ثبت نام داوطلبان نامزدی انتخابات شوراها