مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 فروردین 1396 ساعت 18:212017-03-23بين الملل

معارضان سوری: در دیدار با معاون دی میستورا، موضوع انتقال سیاسی را بررسی کردیم


رییس هیأت عالی مذاکره کننده معارضان سوریه با تکرار ادعاهای قبلی خود، دولت این کشور را به نقض حقوق بشر متهم کرد و خواستار دستیابی به انتقال سیاسی بدون بشار اسد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل "، هیأت عالی مذاکره کننده معارضان سوریه اعلام کرد که در دیداری اخیری که با معاون فرستاده ویژه سازمان ملل در امور سوریه داشت، موضوع انتقال سیاسی در سوریه را بررسی کرده است.

نصر الحریری ، رییس این هیأت گفت که امروز پنجشنبه با معاون استفان دی میستورا دیدار کرده و قرار است فردا جمعه نیز دیدار مشابهی داشته باشند.

شبکه اسکای نیوز گزارش داد، الحریری در این دیدار با تکرار ادعاهای پیشین معارضان، دولت سوریه را به نقض حقوق بشر متهم کرد و گفت که دمشق مرتکب جنایت جنگی شده است.

وی در این دیدار گفت که معارضان سوری به دنبال دست یابی به انتقال سیاسی ای هستند که بشار اسد، رییس جمهور سوریه را از قدرت دور کند.

رییس هیأت عالی مذاکره کننده معارضان اظهار داشت که بدون انتقال سیاسی نمی توان به راهبردی موفق به منظور مقابله با تروریسم دست یافت.

معارضان سوری بعد از آنکه موفق به تشکیل هیأت واحد برای حضور در نشست اخیر آستانه نشدند، به بهانه اینکه دولت آتش بس را نقض کرده است، مذاکرات را تحریم کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معارضان سوری: در دیدار با معاون دی میستورا، موضوع انتقال سیاسی را بررسی کردیم

معارضان سوری: در دیدار با معاون دی میستورا، موضوع انتقال سیاسی را بررسی کردیم