مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 فروردین 1396 ساعت 15:352017-03-23سياسي

تامین امنیت بازدیدکنندگان و موزه های سعدآباد در نوروز


فرمانده یگان حفاظت و تشریفات مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد از انجام اقداماتی موثر در راستای حفظ امنیت 18موزه و بازدیدکنندگان سعدآباد در نوروز 96 خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد، حامد عدلی گفت: به منظور حرکت در راستای دستورالعمل ابلاغی از سوی فرمانده محترم یگان حفاظت سازمان میراث فرهنگی و گردشگری، با هدف رسیدن به شعار این یگان در سال 1396 مبنی بر حفاظت دانش محور، مشارک اجتماعی و امنیت پایدار، یگان حفاظت مجموعه سعدآباد با لحاظ برنامه ریزی های لازم، به صورت مستمر تلاش می کند.

او با بیان این که این یگان از 25 اسفند سال گذشته تا 13 فروردین امسال به حالت آماده باش درآمده و با استفاده از حداکثر ظرفیت، نظم و امنیت را در سعدآباد برقرار می کند، افزود: بستن مسیرهای جنگلی و خطرناک با موانع فیزیکی و نوارهای خطر و حریم سازی استخرها برای حفظ سلامت بازدیدکنندگان بویژه کودکان از اقدامات صورت گرفته توسط این یگان با هماهنگی و مشارکت سایر بخش ها در این مجموعه بوده است.

فرمانده یگان حفاظت و تشریفات سعدآباد اضافه کرد: در راستای حفظ امنیت پایدار، پرسنل این یگان در همه ی نقاط اصلی و کلیدی مجموعه حضوری مشهود دارند و همچنین گشت های موتوری و گشت با خودرو توسط این یگان، حس امنیت را در مجموعه سعدآباد ایجاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین امنیت بازدیدکنندگان و موزه های سعدآباد در نوروز

تامین امنیت بازدیدکنندگان و موزه های سعدآباد در نوروز