مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 فروردین 1396 ساعت 14:502017-03-23سياسي

پنجمین دور مذاکرات سوریه از فردا در ژنو


تدوین قانون اساسی،برگزاری انتخابات،سازوکارهای تشکیل دولت ومبارزه باتروریسم ازمحورهای پنجمین دورمذاکرات سوریه در ژنو است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما" از وین، استفان دی مستورا فرستاده ویژه سازمان ملل در امور سوریه اعلام کرد مشاوره های غیررسمی رمزی عزالدین رمزی معاونش با شرکت کنندگان در مذاکرات ژنو پنج آغاز شده است.

دی میستورا که برای رایزنی هایی به مسکو و آنکارا سفر کرده است از اینکه همه دعوت شدگان در مذاکرات ژنو پنج در سوییس حضور دارند ابراز خرسندی کرد.

براساس بیانیه سازمان ملل ، استفان دی میستورا قرار است عصر امروز وارد ژنو شود و مذاکرات رسمی ژنو پنج از فردا جمعه آغاز خواهد شد.

پیش از این اعلام شده بود، پنجمین دور مذاکرات سوریه از امروز با شرکت نمایندگانی از دولت سوریه به ریاست بشار الجعفری و مخالفان مسلح موسوم به گروه ریاض در مقر سازمان ملل در ژنو آغاز می شود.

تدوین قانون اساسی، برگزاری انتخابات ، سازوکارهای تشکیل دولت و مبارزه با تروریسم از محورهای این نشست که احتمالا تا ده روز بطول می انجامد ،اعلام شده است.

دفتر سازمان ملل در ژنو در بیانیه ای ،اعلام کرد صبح امروز رمزی عزالدین رمزی معاون فرستاده ویژه سازمان ملل در امور سوریه با دیگر شرکت کنندگان در این مذاکرات در هتل موون پیک ژنو دید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پنجمین دور مذاکرات سوریه از فردا در ژنو

پنجمین دور مذاکرات سوریه از فردا در ژنو