مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 فروردین 1396 ساعت 13:402017-03-23سياسي

ماموریت لاریجانی به روسای کمیسیون های اقتصادی


رییس مجلس شورای اسلامی به روسای شش کمیسیون اقتصادی و رییس مرکز پژوهش های مجلس ماموریت داد تا در جهت ارائه برنامه های منسجم در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی، رفع موانع تولید و رونق اشتغال اقدام کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی لاریجانی در گفت وگوی تلفنی با عزیز اکبریان، فریدون حسنوند، علی محمد شاعری، حمیدرضا فولادگر، غلامرضا تاجگردون، محمدرضا رضایی کوچی و کاظم جلالی روسای کمیسیون های صنایع و معادن، انرژی، کشاورزی، آب و منابع طبیعی، برنامه، بودجه و محاسبات، عمران و رییس مرکز پژوهش های مجلس ماموریت داد ضمن بررسی موضوعات مختلف پیرامون اقتصاد مقاومتی، رفع موانع تولید و رونق اشتغال که در بیانات مقام معظم رهبری در روز یکم فروردین مطرح گردید به ارائه برنامه های منسجم در جهت تحقق راهبردی و عملیاتی شدن آنها اقدام کنند .

لاریجانی تاکید کرد: این کمیسیون ها باید با برنامه ریزی و در اسرع وقت جلسات فشرده ای در جهت بررسی این موضوعات برگزار کرده و نتایج آن را به اطلاع ملت شریف ایران برسانند.

رییس مجلس شورای اسلامی با اشاره به نقش پراهمیت مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی در حوزه های مطالعاتی و کارشناسی دقیق موضوعات به رییس این مرکز ماموریت داد با حضور اساتید، صاحب نظران و منتقدان جلساتی را در جهت برنامه ریزی و ارائه نقطه نظرات مشورتی به نماین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماموریت لاریجانی به روسای کمیسیون های اقتصادی

ماموریت لاریجانی به روسای کمیسیون های اقتصادی