مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 فروردین 1396 ساعت 12:352017-03-23سياسي

احمدی: افزایش سه برابری داوطلبان انتخابات شوراها نسبت به چهار سال قبل


رییس ستاد انتخابات کشور از سه برابر شدن تعداد داوطلبان در انتخابات پنجمین دوره شورهای اسلامی شهر و روستا نسبت به مدت مشابه چهار سال پیش خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری صدا و سیما"، علی اصغر احمدی امروز پس از بازدید از مراحل ثبت نام داوطلبان انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر در فرمانداری تهران در جمع خبرنگاران حاضر شد و از صدا و سیما و سایر اصحاب رسانه و همچنین از فرمانداران، بخشداران و همه همکاران خود قدردانی کرد.

وی تصریح کرد: از مراجع چهارگانه اعم از وزارت اطلاعات، دستگاه قضایی، ثبت احوال و نیروی انتظامی قدردانی می کنیم که با هماهنگی های قبلی، زمینه کار را فراهم کردند.

احمدی همچنین از داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا قدردانی کرد و گفت: در مقایسه با مدت مشابه چهار سال قبل، شاهد حضور ثبت نام بیش از سه برابر هستیم.

وی گفت: این موضوع طلیعه ای برای این است که در جامعه ما احساس مسئولیت می شود و همچنین طلیعه ای برای مشارکت حداکثری در انتخابات است.

احمدی با اشاره به الزام قانونی ارائه گواهی عدم سوءپیشینه در زمان ثبت نام داوطلبان شوراها افزود: به عنوان کسی که یک دوره در مجلس قانونگذار بودم و از طرفی مسلط بر اجرای قانون در زمانی که فرماندار، معاون سیاسی و استاندار بودم عرض می کنم وقتی در قانون پیش بین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احمدی: افزایش سه برابری داوطلبان انتخابات شوراها نسبت به چهار سال قبل

احمدی: افزایش سه برابری داوطلبان انتخابات شوراها نسبت به چهار سال قبل