مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 فروردین 1396 ساعت 11:402017-03-23اقتصادي

کاهش 15 درصدی سرقت در نوروز 96 همزمان با اجرای طرح نوروزی


در بحث امنیت منازل مسافران و محل های حضور و اقامت آنان پیش بینی های لازم شده و بیش از 1000 ایستگاه پلیس برای خدمات دهی به مسافران راه اندازی شده است.

- معاون هماهنگ کننده ناجا گفت: در بحث امنیت منازل مسافران و محل های حضور و اقامت آنان پیش بینی های لازم شده و بیش از 1000 ایستگاه پلیس برای خدمات دهی به مسافران راه اندازی شده است.

 احساس امنیت مردم در تفرجگاه ها افزایش یافته است و با تقویت گشت های انتظامی، امسال شاهد کاهش 15 درصدی آمار سرقت در کشور هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار ایوب سلیمانی با حضور در جلسه قرارگاه نوروزی امام علی (ع) پلیس فارس افزود: به دلیل افزایش همکاری مردم با پلیس، در بحث ترافیکی امسال بهترین وضعیت را نسبت به سال های گذشته داریم لذا امسال شاهد گره ترافیکی در جاده های کشور نیستیم.

نیروی انتظامی بیشترین ارتباط را با مردم دارد.

در این جهت بیش از 1600 درگاه ارتباطی بین مردم و پلیس وجود دارد که این ارتباط ها سرمایه اجتماعی پلیس محسوب می شود و روند صعودی نیز دارد؛ به گونه ای که در سال 95 ارتباط مردم با پلیس نسبت به سال گذشته چهار درصد افزایش یافت.

وی با بیان اینکه خدمت کردن به مردم در نیروی انتظامی نعمت و افتخار بزرگی است، تصریح کرد: این خدمت دو ویژگی دارد؛ یکی اینکه کارکنان پلیس در راستای تامین امنیت به عنوان بزرگت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 15 درصدی سرقت در نوروز 96 همزمان با اجرای طرح نوروزی

کاهش 15 درصدی سرقت در نوروز 96 همزمان با اجرای طرح نوروزی