مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 فروردین 1396 ساعت 09:202017-03-23ورزشي

انجام 380 بازدید نظارتی اورژانس کشور از ابتدای طرح نوروزی


از ابتدای طرح نوروزی تاکنون 380 بازدید توسط تیم نظارتی اورژانس کشور از مراکز درمانی و پیش بیمارستانی به عمل آمده است.

- سرپرست اورژانس کشور گفت: از ابتدای طرح نوروزی تاکنون 380 بازدید توسط تیم نظارتی اورژانس کشور از مراکز درمانی و پیش بیمارستانی به عمل آمده است.

دکتر پیرحسین کولیوند در گفتگو با ایسنا، گفت: تیم های نظارتی در قالب 11گروه، از 25 اسفندماه سال گذشته تا پایان فروردین برای نظارت بر مراکز درمانی و پیش بیمارستانی به مناطق مختلف کشور اعزام شده اند.

سرپرست اورژانس کشور ادامه داد: از ابتدای طرح تا امروز تعداد 300 بازدید از مراکز و پایگاه های پیش بیمارستانی و 80 بازدید نظارتی از مراکز درمانی به عمل آمده است.

وی با بیان اینکه به صورت مستمر بر شیوه عملکرد و اقدامات مراکز بهداشتی و درمانی و نیروهای اورژانسی در سراسر کشور نظارت می شود، گفت: این 11 گروه از اورژانس کشور تمامی پایگاه های جاده ای و کمپ های سلامت را از نظر حضور نیروهای انسانی تخصصی، دارو و تجهیزات، نحوه ارائه خدمات و رضایت مندی مردم مورد بررسی و ارزیابی قرار می دهند.

سرپرست سازمان اورژانس کشور افزود: این گروه ها در حوزه بیمارستانی تمامی اورژانس های بیمارستانی، شبکه های بهداشت، درمانگاه ها، داروخانه های شبانه روزی، دندانپزشکی ها، آزمایشگاه ها و مراکز رادیولوژی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام 380 بازدید نظارتی اورژانس کشور از ابتدای طرح نوروزی

انجام 380 بازدید نظارتی اورژانس کشور از ابتدای طرح نوروزی