مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 فروردین 1396 ساعت 08:312017-03-23حوادث

شمار تلفات حمله تروریستی در مقابل پارلمان انگلیس به 5 کشته و 40 زخمی رسید


لندن شب گذشته شاهد حمله ای تروریستی بود که دست کم 5 کشته و 40 زخمی برجا گذاشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، حدود ساعت هفت و سی دقیقه شب گذشته صدای چندین شلیک در لندن و در مکان هایی خارج از ساختمان پارلمان انگلیس و روی پل وست مینیستر لندن شنیده شد.

گزارش ها حاکی از آن است که مهاجمان با خودرو به سمت عابران پیاده حمله ور شده و پس از آن به تیراندازی به سمت مردم اقدام کرده اند.

بر اساس گزارش شبکه بی بی سی ، در حادثه ای جداگانه، یک نفر با چاقو به سمت پلیس حمله ور شده و پس از زخمی کردن وی به طرف ساختمان مجلس عوام انگلیس هجوم برده است اما هدف شلیک دو افسر پلیس قرار گرفته است.

بنا بر گزارش خبرگزاری رویترز ، نیروهای پلیس و امدادرسان بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند، نیروهای پلیس به شدت مسلح مقابل پارلمان مستقر شدند، فعالیت پارلمان لندن متوقف شد و پلیس تلاش کرد تا مردم و اعضای پارلمان را از این محل دور کند.

بر اساس گزارش های منتشر شده تا کنون، تعداد کشته شدگان این حادثه تروریستی 5 نفر و زخمی شدگان دست کم 40 نفر گزارش شده است.

بنا بر گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس، پلیس لندن اعلام کرده که یک افسر پلیس، سه غیرنظامی و یکی از ضاربان حادثه کشته شده اند و حال چندین نفر زخمی شدگان این حادثه از جمله سه افسر پلیس بسیار وخیم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شمار تلفات حمله تروریستی در مقابل پارلمان انگلیس به 5 کشته و 40 زخمی رسید

شمار تلفات حمله تروریستی در مقابل پارلمان انگلیس به 5 کشته و 40 زخمی رسید