مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 فروردین 1396 ساعت 07:402017-03-23بين الملل

آمریکا هر چه زودتر موضع خود را درباره سوریه مشخص کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما، در شرایطی که حلقه محاصره گروه تکفیری صهیونیستی داعش در رقه سوریه هر روز تنگتر می شود، وزیر امور خارجه فرانسه اعلام کرد پاریس امیدوار است دولت آمریکا به ریاست دونالد ترامپ در هفته های آینده مواضع و نیات خود را درباره سوریه به روشنی بیان کند.

ژان مارک ارو وزیر امور خارجه فرانسه اعلام کرد:" برای من قضاوت درباره موضع دولت جدید آمریکا در خصوص سوریه و انتخاب واشنگتن درباره نیرویی که باید تهاجم به رقه را انجام دهد، مشکل است و نمی دانم که دولت دونالد ترامپ درباره وضعیت آینده این شهر و دیگر مناطق آزاد شده سوریه چیست.

"وزیر امور خارجه فرانسه که در پایان نشست ائتلاف کشورهای ضدداعش در واشنگتن در کنفرانسی مطبوعاتی سخن می گفت، افزود:" من امیدوار هستم که پیدا کردن پاسخ این سوالات بیش از حد طول نکشد چرا که موضوع از فوریت بالایی برخوردار است.

"وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) طرح جدیدی را برای تسریع مبارزه با گروه داعش در اختیار کاخ سفید قرار داد اما واشنگتن هنوز مشخص نکرده این طرح چه گزینه هایی را مد نظر قرار داده است.

ژان مارک ارو تصریح کرد در هر صورت فرانسه بر این عقیده است که شهر رقه پس از آزاد سازی نباید در اختیار نیروهای مسلح دولت سوریه قرار گیرد و امیدوار است که این شهر توسط "ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا هر چه زودتر موضع خود را درباره سوریه مشخص کند

آمریکا هر چه زودتر موضع خود را درباره سوریه مشخص کند