مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 فروردین 1396 ساعت 23:002017-03-22فرهنگي

هراس از ماهواره و ویدیو و محدود کردن دسترسی به آوینی مسئله بود


محمدسجاد آوینی در بخشی از گفت و گویش که اکنون منتشر شده، نکات جالبی درباره پدرش و روحیاتش می گوید که تا حدودی با تصویر رسمی ترسیم شده از آوینی فاصله دارد.

- محمدسجاد آوینی فرزند شهید مرتضی آوینی به تازگی در جریان ساخت یک مستند درباره آوینی درباره روحیات پدرش سخن گفته و از زاویه ای متفاوت به شخصیت این مستندساز و نویسنده الگو نگاه کرده است؛ زاویه ای که نشان می دهد، می توان به آوینی از زوایای غیررسمی نگریست و با چهره ای تا حدودی متفاوت مواجه شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ؛ فیلم مستند انحصار ورثه به کارگردانی محمدعلی شعبانی -فرزند مرتضی شعبانی یکی از فیلمبرداران شهید مرتضی آوینی، روایتی متفاوت از زندگی و آثار شهید آوینی است که امسال به شدت مورد توجه تماشاگران و منتقدان قرار گرفت.

علت این توجه، قرائت تازه ای بود که از آوینی در این مستند ارائه شده بود و گروهی که درباره این مستندسازان برجسته دفاع مقدس لب نگشوده بودند، سخن گفتند و حرف های متفاوتی نیز زدند.

در این مستند محمدسجاد آوینی فرزند این شهید برای اولین بار جلوی دوربین آمده و درباره پدرش سخن گفته است.

محمدسجاد در این چند دهه آنچنان کم صحبت بوده و از استفاده از نام پدر برای بهره برداری شخصی پرهیز کرده که بسیاری از علاقمندان شهید آوینی حتی خبر ندارند که شهید آوینی به جز کوثر آوینی،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هراس از ماهواره و ویدیو و محدود کردن دسترسی به آوینی مسئله بود

هراس از ماهواره و ویدیو و محدود کردن دسترسی به آوینی مسئله بود